Στην www.gomarket.gr σάς παρέχουμε το δικαίωμα αλλαγής/επιστροφής του προϊόντος εντός 2 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων χωρίς επιπλέον επιβάρυνση με έξοδα μεταφοράς. Για την επιστροφή των προϊόντων σας παρακαλείστε να δηλώσετε την πρόθεσή σας αυτή στην αντίστοιχη σελίδα του site, και η ΜΠΟΓΛΟΥ ΜΑΡΚΕΤ Ε.Ε. θα αναλάβει την παραλαβή του προϊόντος χωρίς να επιβαρυνθείτε τα έξοδα αποστολής.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγιστεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και θα πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης, την κάρτα αλλαγής, ή το τιμολόγιο αγοράς. Το δικαίωμα αλλαγής/ επιστροφής αφορά ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (πχ επί αξεσουάρ του προϊόντος).
Το ποσό που θα πιστωθεί το καλάθι σας μετά την επιστροφή του προϊόντος θα είναι το ανάλογο του τιμήματος που σας έχει χρεωθεί κατά την αγορά του προϊόντος (δεν συνυπολογίζονται τα έξοδα μεταφοράς, εάν υπάρχουν).
Για την επεξεργασία του αιτήματος και την πραγματοποίηση της πιστωτικής εγγραφής στο καλάθι σας απαιτούνται 7 εργάσιμες ημέρες. Ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί με μήνυμα στην ηλεκτρονική του διεύθυνση ή τηλεφωνικώς μόλις έχει γίνει η πλήρης επεξεργασία του αιτήματος αλλαγής/επιστροφής.
Σε περίπτωση επιστροφής κάποιου προϊόντος/προϊόντων κατά τα ανωτέρω, και εφόσον επιλέξετε την επιστροφή του καταβληθέντος ποσού και όχι την αλλαγή του προϊόντος με άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, εφόσον η παραγγελία πληρώθηκε μέσω πιστωτικής κάρτας, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στη χρεωθείσα πιστωτική κάρτα εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος, ενώ σε περίπτωση που η παραγγελία είχε πληρωθεί μέσω αντικαταβολής, η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος, με πίστωση του λογαριασμού του οποίου είστε δικαιούχος, και που θα μας υποδείξετε και θα μας γνωστοποιήσετε εγγράφως. Θα πρέπει να τονίσουμε ότι η επιστροφή των χρημάτων είναι ανέξοδη, δηλαδή σας επιστρέφουμε ολόκληρη την αξία του προϊόντος που επιστρέφετε.
Σε περίπτωση που αποδεδειγμένα η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα εκ μέρους της εταιρείας, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος είναι κατεστραμμένο ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος του, ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την αντικατάσταση με το αρχικώς παραγγελθέν προϊόν ή με άλλο μέχρι του ποσού του καταβληθέντος τιμήματος, είτε να ζητήσει την επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος.
Για την επιστροφή ελαττωματικών ειδών, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη ΜΠΟΓΛΟΥ ΜΑΡΚΕΤ Ε.Ε. στο τηλέφωνο αποθήκης ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.gomarket.gr.
Υπενθυμίζουμε ότι ο πωλητής ευθύνεται για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα.
Τα δικαιώματα του καταναλωτή τελούν υπό την προστασία των σχετικών διατάξεων του νόμου 2251/1994 για την Προστασία του Καταναλωτή (ΦΕΚ Α΄191/16.11.1994) όπως αυτό σήμερα ισχύει. Για κάθε θέμα που δεν αναφέρεται ρητώς στους παρόντες όρους χρήσης, εφαρμόζεται η κείμενη νομοθεσία.
Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε μέχρι την καταχώρηση των στοιχείων σας στις αντίστοιχες σελίδες .Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κλείσετε τη σελίδα, ή να κάνετε “click” σε οποιοδήποτε σύνδεσμο σας μεταφέρει εκτός διαδικασίας παραγγελίας. Εάν ολοκληρώσατε τη διαδικασία και επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας σας παρακαλούμε για την άμεση επικοινωνία σας με την ΜΠΟΓΛΟΥ ΜΑΡΚΕΤ Ε.Ε. στο τηλέφωνο αποθήκης
Καθυστέρηση παραγγελίας
Η παράδοση της παραγγελίας σας ενδέχεται να καθυστερήσει σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων. Επίσης, μπορεί να καθυστερήσει σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα. Σε περίπτωση που το προϊόν που παραγγείλατε έχει εξαντληθεί, υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.